Marknadens enklaste
tidrapporteringssystem
för alla i RUT- och städbranschen
- Testa gratis i 14 dagar
- Ingen startkostnad
- Ingen bindningstid
Skapat för alla RUT-företag
Flyttfirmor
Fastighetsservice
Fönsterputs
Städföretag
Stugservice
Homestyling/möblering
Barnpassning
Molnbaserad & enkel mobilvy
Optistäd är ett molnbaserat program. Därför kan du välja om du vill jobba från din mobil, surfplatta eller dator
Personlig support
Visst är det skönt att slippa långa telefonköer? Vi svarar inom 1 minut och du får alltid den hjälp som du behöver
Gör arbetet enklare och roligare
Effektivisera dina arbetsdagar med hjälp av Optistäd.
Systemet som är anpassat efter RUT- och städbranschens alla önskemål.
- Rapportera in arbetad tid och material direkt från mobilen samtidigt som du har en tydlig överblick över alla dina kunder
- Skapa regelbundna uppdrag, varje vecka, månad, kvartal
- Ta fram löneunderlag med ett klick
- Varning för ej rapporterad tid = missa ingen debitering
- Samarbetsfunktioner låter personalen samarbeta och bli effektivare
VILL DU SE SYSTEMET INIFRÅN?
Vi visar gärna upp hur Optistäd fungerar, helt kostnadsfritt.
Funktioner som gör det enklare för dig
Funktionerna i Optistäd hjälper dig att förenkla din arbetsdag. Allt ifrån att systemet
automatisk skapar återkommande städuppdrag till förstasidan där du ser vad du bör göra idag.
När dagen är slut skall sidan vara tom, då har du gjort allt ditt jobb.
Kort och gott: städbranschens enklaste affärssystem utvecklat i samarbete med svenska städföretag!
Vad säger våra kunder?
Utvecklat för alla RUT- och städföretag
Tidrapportering
Enkel tidrapportering i mobilen, utan app. Systemet varnar om inte tid för ett jobb är rapporterat så att man inte missar någon tid.
Enkelheten i fokus
Genom att kräva så lite som möjligt, men hela tiden påminna om saker som saknas skapar vi en enkelhet i arbetet. Eller som en av våra kunder uttrycker sig "irriterande enkelt..."
Enkel mobilvy
Den enkla mobilvyn är speciellt anpassad för uppdrag på fältet. Även vissa administrativa funktioner kan skötas via mobilen om man har de rättigheterna
Ökad debitering
Nu kan du på ett enkelt sätt öka vinsten i varje projekt. Omöjligt att missa att rapportera tid på jobb. Möjlighet att debitera för material. Väldigt enkelt att ta ut underlag för fakturering
Tydlig överblick
Alla dagens uppdrag syns överskådligt på förstasidan eller i kalendern. Färdiga jobb som skall faktureras lika så
Högre kvalité
Systemet påminner anställda, möjliggör bättre dokumentation vilket i sin tur leder till högre kvalité i det utförda arbetet, med nöjdare kunder som följd
Prisplan
Välj den prisplan som passar dig bäst!
Ensamseglaren
2 användare inkl 1 superuser
500kr / MÅN
- Fri webbsupport
- Kommande funktioner
- Tillkommande mobila användare 250kr/st
- Tillkommande superuser 350kr/st
Standard
5 användare inkl 1 superuser
890kr / MÅN
- Fri webbsupport för alla användare
- Fri telefonsupport för superuser
- Kommande funktioner
- Tillkommande mobila användare 85kr/st
- Tillkommande superuser 350kr/st
Premium
5 användare inkl 1 superuser
1 490kr / MÅN
- Fri webbsupport för alla användare
- Fri telefonsupport för superuser
- Utbildning för anställda
- Import av kundregister
- Kommande funktioner
- Tillkommande mobila användare 85kr/st
- Tillkommande superuser 350kr/st
Advanced
5 användare inkl 1 superuser
2 490kr / MÅN
- Valfri support för alla användare
- Personlig kontaktperson
- Utbildning för anställda
- Import av kundregister
- Kommande funktioner
- Fria moduler
- Tillkommande mobila användare 85kr/st
- Tillkommande superuser 350kr/st
Hittar du inte det du söker?
Har du kikat runt på massa olika system men inte hittat det rätta?
Är det funktioner som du saknar?
Vi kan utveckla nya funktioner som är anpassade för just ditt företag. Hör av dig till oss så kan vi prata vidare om hur vi kan hjälpa just dig.
Senaste uppdateringarna för Optistäd
Hela tiden jobbar vi aktivt med att uppdatera systemet.
Klicka på knappen för att se våra senaste nyheter.