Marknadens enklaste
tidrapporteringssystem
för alla i RUT- och städbranschen

Skapat för alla RUT-företag

Flyttfirmor
Fastighetsservice
Fönsterputs
Städföretag
Stugservice
Homestyling/möblering
Barnpassning

Molnbaserad & enkel mobilvy

Optistäd är ett molnbaserat program. Därför kan du välja om du vill jobba från din mobil, surfplatta eller dator

Personlig support

Visst är det skönt att slippa långa telefonköer? Vi svarar inom 1 minut och du får alltid den hjälp som du behöver

Gör arbetet enklare och roligare

Effektivisera dina arbetsdagar med hjälp av Optistäd.
Systemet som är anpassat efter RUT- och städbranschens alla önskemål.

VILL DU SE SYSTEMET INIFRÅN?

Vi visar gärna upp hur Optistäd fungerar, helt kostnadsfritt.

Funktioner som gör det enklare för dig

Samarbetsfunktion

Lön & fakturaunderlag

Funktionerna i Optistäd hjälper dig att förenkla din arbetsdag. Allt ifrån att systemet
automatisk skapar återkommande städuppdrag till förstasidan där du ser vad du bör göra idag. 
När dagen är slut skall sidan vara tom, då har du gjort allt ditt jobb.

Kort och gott: städbranschens enklaste affärssystem utvecklat i samarbete med svenska städföretag!

Vad säger våra kunder?

Utvecklat för alla RUT- och städföretag

Tidrapportering

Enkel tidrapportering i mobilen, utan app. Systemet varnar om inte tid för ett jobb är rapporterat så att man inte missar någon tid.

Enkelheten i fokus

Genom att kräva så lite som möjligt, men hela tiden påminna om saker som saknas skapar vi en enkelhet i arbetet. Eller som en av våra kunder uttrycker sig "irriterande enkelt..."

Enkel mobilvy

Den enkla mobilvyn är speciellt anpassad för uppdrag på fältet. Även vissa administrativa funktioner kan skötas via mobilen om man har de rättigheterna

Ökad debitering

Nu kan du på ett enkelt sätt öka vinsten i varje projekt. Omöjligt att missa att rapportera tid på jobb. Möjlighet att debitera för material. Väldigt enkelt att ta ut underlag för fakturering

Tydlig överblick

Alla dagens uppdrag syns överskådligt på förstasidan eller i kalendern. Färdiga jobb som skall faktureras lika så

Högre kvalité

Systemet påminner anställda, möjliggör bättre dokumentation vilket i sin tur leder till högre kvalité i det utförda arbetet, med nöjdare kunder som följd

Prisplan

Välj den prisplan som passar dig bäst!

Ensamseglaren

2 användare inkl 1 superuser

500kr / MÅN

Standard

5 användare inkl 1 superuser

890kr / MÅN

Premium

5 användare inkl 1 superuser

1 490kr / MÅN

Advanced

5 användare inkl 1 superuser

2 490kr / MÅN

Hittar du inte det du söker?

Har du kikat runt på massa olika system men inte hittat det rätta? 
Är det funktioner som du saknar?
Vi kan utveckla nya funktioner som är anpassade för just ditt företag. Hör av dig till oss så kan vi prata vidare om hur vi kan hjälpa just dig.

Senaste uppdateringarna för Optistäd

Hela tiden jobbar vi aktivt med att uppdatera systemet.
Klicka på knappen för att se våra senaste nyheter.