Tidrapportering för Rut- och städbranschen

Vi har fokuserat mycket på användarvänlighet i systemet. Detta är extra viktigt när det kommer till tidrapportering, ett uppdrag som utförs av personal på fältet.

I Optistäd ser du tydligt vilka kunder du ska åka till under dagens arbetspass och under vilken tid du ska genomföra jobbet.
Är det första gången du reser till denna kund kan du använda kartvyn.
När jobbet är klart klickar du på ”Tid” och den arbetade tiden för jobbet registreras tillsammans med resan, samtidigt stängs uppdraget automatiskt.

All tid som har rapporterats under dagen, veckan och månaden registreras i affärssystemet.

När det är dags att ta ut löneunderlag eller fakturaunderlag för jobbet så är det mycket enkelt att begära ut det direkt med ett enda klick.
Hela processen är nu automatiserad från att skapa kunden, skapa uppdrag, till att få ut ett lön- eller faktureringsunderlag.

Optistäds tidrapportering är anpassat för alla städföretag i städbranschen och liknande tjänsteföretag.

Boka demo med oss

Är du nyfiken på hur systemet fungerar? Boka in en demo med oss så berättar vi mer. Eller har du någon fundering? berätta det för oss så hjälper vi dig!